Impreuna cu David si Maia am trecut prin multe aventuri frumoase, insa in luna martie a anului 2012, totul s-a schimbat pentru noi. Trecusera cateva saptamani de cand Maia nu se simtea bine, avea febra, o durea burtica si era obosita. Dar nimic nu ne-a pregatit pentru ceea ce avea sa urmeze, diagnosticul care ne-a schimbat viata la toti patru : neuroblastom stadiul IV risc inalt. In aprilie 2012 am inceput tratamentul la Timisoara si pentru a spori sansele de vindecare am luptat pentru continuarea tratamentului in strainatate. Cu ajutorul rudelor si al prietenilor am reusit sa continuam tratamentul in Germania, asa ca din iunie 2012 suntem la Tübingen, centru universitar cu experienta in tratarea acestei boli. In octombrie 2012 a avut loc operatia de rezectie a tumorii si a metastazelor. Anul 2013 Maia l-a inceput cu tratamentul mIBG, urmat apoi de transplantul de celule stem si radioterapie.

In august 2013, cand speram ca tratamentul sa se fi incheiat a venit lovitura cea mare: boala s-a intors si a trebuit sa luam lupta de la capat.

In decembrie 2013, lupta a incetat si odata cu ea si aventura Maiei.


joi, 22 iulie 2010

la Legoland si playmobil FunPark - partea a patra - Rothenburg ob der Tauber


   Si pentru ca am reusit sa convingem copiii sa vizitam si altceva decat parcuri de distractii si locuri de joaca,  am plecat la Rothenburg ob der Tauber, aflat nu departe de Wuezburg.

Rothenburg ob der Tauber este un orasel medieval cu aproximativ 11 000 de locuitori foarte apreciat de turistii japonezi si americani, plin de turnuri, porti, ziduri de aparare, piatete si fantani frumoase.

Rothenburg face parte din traseul deja mentionat "strada romantica" care se termina la Fuessen cu castelul Neuschwanstein (imi pare tare rau ca am stat prea putin ca sa apucam sa vizitam si acesata zona).
Unii il considera un pic exagerat, un fel de Disney medieval. Mie insa mi-a placut, chiar daca nu am facut o vizita completa cu "atingerea tuturor obiectivelor" mentionate in ghid. Iata cateva impresii:








Ei si iata-ne in centru, unii mai plini de entuziasm, altii mai ...

Am pus scurt piciorul si in magazinul Kaethe Wohlfahrt pe unde se intra in muzeul craciunului

Peste drum se afla hotelul "Palaria de Fier"
desi sunt un pic derutata, pentru ca vis-a-vis se afla tot ...
Hotel Eisenhut sau "Palaria de Fier".
Am trecut pe langa St.-Jakobs-Kirche si pe langa Mittelalterliches Kriminalmuseum,
 fara insa a le vizita (mai greu a fost sa ocolim fara sa vada copiii muzeul papusilor si jucariilor - ne cam ajunsese dupa playmobil FunPark).
Micuta nu prea apare in poze fiindca a insistat sa fie dusa in brate de tata aproape tot drumul :)
La plecare am trecut din nou prin impresionantele porti ale orasului

Maia in brate la tata  :-)
Copiii au rezistat pana pe la pranz cand am plecat catre masini. "Norocul" nostru a facut ca in Rothenburg sa fie perioada Volksfest-ului,
un fel de ruga cu tiribombe si cort pentru mici, citeste Frikadelen, si evident bere. Nu am putut ocolii asa o "atractie turisitca" importanta, asa ca am facut un compromis si am mancat acolo de pranz, iar copiii au facut o tura cu caruselul.
Obositi si satui am plecat sa petrecem a doua jumatate a zilei intr-un loc atractiv pentru copii: la scaldat, la Windelsbach. Despre asta in viitoarea postare ...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu