Impreuna cu David si Maia am trecut prin multe aventuri frumoase, insa in luna martie a anului 2012, totul s-a schimbat pentru noi. Trecusera cateva saptamani de cand Maia nu se simtea bine, avea febra, o durea burtica si era obosita. Dar nimic nu ne-a pregatit pentru ceea ce avea sa urmeze, diagnosticul care ne-a schimbat viata la toti patru : neuroblastom stadiul IV risc inalt. In aprilie 2012 am inceput tratamentul la Timisoara si pentru a spori sansele de vindecare am luptat pentru continuarea tratamentului in strainatate. Cu ajutorul rudelor si al prietenilor am reusit sa continuam tratamentul in Germania, asa ca din iunie 2012 suntem la Tübingen, centru universitar cu experienta in tratarea acestei boli. In octombrie 2012 a avut loc operatia de rezectie a tumorii si a metastazelor. Anul 2013 Maia l-a inceput cu tratamentul mIBG, urmat apoi de transplantul de celule stem si radioterapie.

In august 2013, cand speram ca tratamentul sa se fi incheiat a venit lovitura cea mare: boala s-a intors si a trebuit sa luam lupta de la capat.

In decembrie 2013, lupta a incetat si odata cu ea si aventura Maiei.


miercuri, 23 mai 2012

23 mai


Din pacate planurile de a merge acasa pentru doua zile nu s-au mai concretizat. Dupa ce ieri a primit a doua portie de trombocite de la cura actuala, azi a fost nevoie si de masa eritrocitara fiindca anemia s-a accentuat.
Vineri Maia e programata pentru RMN pentru a vedea daca tumora raspunde la tratament. Deci emotii mari pe vineri.
Vestea buna este ca am scapat de tampoanele din nas. A trecut riscul de sangerare.
autoportret cu tampoane in nas

12 comentarii:

  1. Un copil extraordinar, tampoane in nas dar zambeste cu gura pana la urechi. Bravo Maia , ne-ai dat la toti o lectie.Te pupa Miruna.

    RăspundețiȘtergere
  2. Ramona
    Sa fi mereu vesela Maia. Iti tinem pumnii.

    RăspundețiȘtergere
  3. Iar imaginea ei despre sine este tot cu parul lung, cu codite...
    Dupa ce trecem si de asta, eu n-am s-o mai tund niciodata.
    Te asteptam acasa, printeso!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Sa va ajute Dumnezeu sa ajunga sa aiba parul lung ca si Rapunzel daca isi doreste. Mult noroc si sanatate.

      Ștergere
  4. va tinem pumnii. Maia esti foarte curajoasa

    RăspundețiȘtergere
  5. Initzial am crezut ca este doar o "aventura", dar se pare ca de fapt este un adevarat razboi; noroc ca generalul este puternic,iar soldatzelul Maia este un adevarat erou!!! Merita toate diplomele pentru CURAJ!!! Tzinem pumnii pentru maine si ne rugam. Noi totzi remusistii.

    RăspundețiȘtergere
  6. Chiar dacă nu v-am cunoscut pana acum , m-a emotionat foarte tare povestea micutei luptatoare si cred ca ne da multor o lecție de viața . As vrea sa facă cineva o minune sa nu mai fie nici un copilas bolnav....
    Sanatate multă si sa rămai la fel de frumoasa, sa ai parul lung așa cum îți doresti. Pumnii stransi si sper sa scrieti de bine.Cristina Muntean

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Pr. Marius Şonea25 mai 2012 la 08:46

      Bună ziua! Fiica mea este colegă de clasă la gradinită cu Maia. M-am întristat auzind ce se intamplă, şi mă voi ruga Domnului şi Maicii Sale pentru însănătoşirea fiicei voastre şi pentru a vă întări în toate cele ce vor urma. Aveţi nădejde! Medicul trateaza, Dumnezeu vindecă. Vă doresc multă sănătate şi putere. Doamne ajută!

      Ștergere
  7. Mda...nu v-am cunoscut pana acum... emotionanta poveste si o fetita minunata.... Sa dea Dumnezeu ca tu, Maia, sa te faci bine, sa fii din nou o fetita voioasa si sanatoasa...
    Va doresc din inima multa sanatate si putere!!!

    RăspundețiȘtergere
  8. Extraordinar! Cu ce atitudine pozitiva trece Maia prin aceste momente!

    Am scapat si eu de tampoane ieri (am avut o operatie simpla la nas). Si cand ma gandesc cat m-am chinuit cu ele doar o zi, dupa operatie, mai ales incercand sa dorm... Imediat cum atipeam, mi se inchidea gura si tresaream ca nu aveam aer.
    Cu asa atitudine eu zic ca poti invinge orice, Maia!

    Am incercat sa fac si eu un transfer bancar dar imi solicita adresa primitorului (Titular: CIOCIRLAN Ovidiu Marius ). Trimiteti-mi va rog adresa pe un mail (caciora2004@yahoo.com) sau postati aici un comentariu cu adresa.

    Toate cele bune si fi tot asa Maia, curajoasa! Esti minunata! :)

    RăspundețiȘtergere
  9. as dori ca toti copii de pe aceasta planeta sa poata beneficia de tratamente bune si de Spitale cu renume, dar din pacate nu este asa, as dorii ca sa mai auzim si de copii care au fam sarace sa poata beneficia de astfel de tratamente. Va multumesc.

    RăspundețiȘtergere