Impreuna cu David si Maia am trecut prin multe aventuri frumoase, insa in luna martie a anului 2012, totul s-a schimbat pentru noi. Trecusera cateva saptamani de cand Maia nu se simtea bine, avea febra, o durea burtica si era obosita. Dar nimic nu ne-a pregatit pentru ceea ce avea sa urmeze, diagnosticul care ne-a schimbat viata la toti patru : neuroblastom stadiul IV risc inalt. In aprilie 2012 am inceput tratamentul la Timisoara si pentru a spori sansele de vindecare am luptat pentru continuarea tratamentului in strainatate. Cu ajutorul rudelor si al prietenilor am reusit sa continuam tratamentul in Germania, asa ca din iunie 2012 suntem la Tübingen, centru universitar cu experienta in tratarea acestei boli. In octombrie 2012 a avut loc operatia de rezectie a tumorii si a metastazelor. Anul 2013 Maia l-a inceput cu tratamentul mIBG, urmat apoi de transplantul de celule stem si radioterapie.

In august 2013, cand speram ca tratamentul sa se fi incheiat a venit lovitura cea mare: boala s-a intors si a trebuit sa luam lupta de la capat.

In decembrie 2013, lupta a incetat si odata cu ea si aventura Maiei.


duminică, 31 martie 2013

Frohe Ostern !


Marti se implinesc doua saptamani de cand Maia a venit acasa.

Iepurasul a fost generos si i-a facut pe copii fericiti.

Speram ca vremea sa se imbunatateasca si Maia sa poata proba bicicleta si afara nu doar in casa, spre disperarea vecinilor : o)


Inca trebuie sa mergem de doua / trei ori pe saptamana la control si pentru administrare de trombocite, dar speram ca in curand sa nu mai fie nevoie. Sonda naso-gastrica ne ajuta sa completam ceea ce Maia manaca, dar peste maxim doua saptamani va trebui inlocuita cu una noua sau, in cel mai fericit caz, scoasa definitiv. 
La sfarsitul lunii aprilie si inceputul lunii mai, urmeaza primele controale imagistice dupa transplant (RMN si scintigrafie), care ne vor arata daca "celulele rele" au fost invinse de cocktailul dur de citostatice sau  ...
La "sau" nu indraznim sa ne gandim.

David si Ovi vor face saptamana viitoare o scurta excursie acasa, la Timisoara. Pentru Maia este inca prea riscant desi isi doreste mult sa se intoarca la prieteni si gradi.

Sarbatori Fericite tuturor va dorim cu drag !

5 comentarii:

  1. Si eu va doresc Srbatori Fericite! Eu sunt ortodoxa, dar respect toate religiile, credintele. Va urez toata sanatatea de pe lume, curaj si putere!

    RăspundețiȘtergere
  2. Sarbatori pline de bucurie va dorim, si ne bucuram enorm pentru vestile minunate! Asteptam cu drag sa ne revedem sanatosi curand! Pupici de la Serban si Ema

    RăspundețiȘtergere
  3. Frohe Ostern!
    Cu drag Fam. Martinescu .

    RăspundețiȘtergere
  4. Va doresc multa sa natate si sa devina doar o amintire neplacuta!
    Din intimplare am vazut site-ul si te-am recunoscut pe tine Andreea ca fosta colega de-a mea din facultate.
    Eu sint Gina si eram in seria A , gr. 3, am stat in caminul 10, de origine din Slatina, olt, acum casatorita si radiolog in Oradea.

    RăspundețiȘtergere
  5. Multumim tuturor pentru urari !
    Ne gandim cu drag la voi si va simtim lipsa. Tare am vrea sa mai facem niste excursii impreuna.

    RăspundețiȘtergere